Dusch time!

Lugnt & skön dag har de varit i dag.
Just nu sitter jag hemma i sängen men ska alldeles strax hoppa in i duschen :)
Som sagt försov jag mig i morse och missade ett prov, men de är lugnt jag får göra de sen, tur de!
Sen åkte vi skridskor på gympan, de va rätt kul, och Catrins vurpor gjorde min dag tror jag ;)
Efter skolan gick jag ner på stan och fikade med Catrin och Axelina kom också dit och snacka lite.
Sen skulle dom dra så jag drog till sol studion och la mig i solariet, så nu är man liiite brunare haha.
När jag va klar tog mig mig en promenad hem och nu är jag är, och som sagt ska snart duscha :P
Efter de får vi se vad "kvällen" bjuder på, hoppas på något trevligt, har inte lust att bara tröka i dag.
Puss puss :*

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback