Ett morron inlägg

God morron god morron!
Ligger i sängen ju nu, vaknade för ungefär tio minuter sen typ, men ska strax dra upp mitt arsle ur sängen.
Men jag ligger så grymt skönt just nu så därför måste jag ligga kvar en liten stund i alla fall ;)
Har en snäll mamma i dag också märkte jag, hon ringde och väckte mig och frågade när jag ville ha frukost.
Sen ska hon skjutsa mig till skolan också, är hon inte allt för snäll min mamma? Hihi
I dag i skolan ska vi på nå studeibesök och typ prata läkemedel nu på morronen, känns så där...
Hatar att göra något sånt där direkt på morronen,men de får man leva med i bland eller hur?
Nej nu ska jag kolla facebook lite grann sen ska jag fan gå upp så denna dag kan gå fortare...
Jag menar så jag kan få komma hem och slöa, kan ju säga att denna dag känns som "slö i kroppen dag"
Puss puss :*

"Morning Debbie" ;) hehe


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback