Fan! Lyckat! -.-

Hoppsan jag råkade visst försova mig!
Sitter just nu i sängen och funderar vad jag ska ha på mig, är rätt lugn fast jag försovit mig, börjar inte förns 11.
Har missat hela vård och omsorgs lektionen som är på 2 timmar och 50 minuter, fan hur lyckas man?
Aja skit samma så nu ska jag ta bussen som år 10.50 i hop om att komma någorlunda i tid.
Btw blir de den ända lektionen jag kommer ha i dag eftersom samhäll är "inställt" då har vi eng ist,
Så eng lektionen flyttas upp s vi får sluta tidigare, känns rätt ovärt igentligen, men va fan de måste göras!
Nej nu ska jag inte sitta här och gnälla heller, skriver nog mer sen när jag väl kommer hem ;)
Puss puss :*

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback