Fredag!

I dag blir de tårta!
Sitter just nu och kollar på tv i vätan på att pappa ska bli klar på sjukhuset så jag kan få snacka med honom.
Han måste ner och hämta medicin åt mig på apoteket, jag får ju inte göra de själv eftersom jag inte är 18 -.-
Sen senare i dag ska mamma firas hemma hos sig så då blir de att åka dit och fika och äta tårta! :D
Jag vet att jag sagt att jag ska vara nyttig men va fan någon gång måste jag väl få äta lite onyttigt.
What ever, efter de kanske jag flörtar lite med pappa så man kanske får träffa Mange Makers haha.
Jag tycker ju inte om deras låt så värst mycket men jag diggar dom, och de kan va en kul grej liskom ;)
Aja får vä se vad kvällen bjuder på efter de, hoppas på något annat än att bara sitta hemma och glo.
Puss puss :*


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback