Hejsan!

Dagen har gått förbi väldigt snabbt i dag...
I går va jag med Jimmy en stund ute på stan och träffade lite folk som man satt och snacka med och så.
Sen träffade jag också mina älskade norrköpings bor Timothy & Anton, gud va glad jag blev!
Sen efter 2 nån gång gick jag ner till pappa på Star och va social där, om inte hem förns halv 4-4 typ :/
Men de tog ett tag för mig innan jag somnade i natt, jag har vänt på dygnet ite tyvär, med de ordnar sig.
Jag somna vid ungefär 10 på morgonen och vaknar 4 mitt på dagen... De känns ju... nja så där haha.
Kunde inte sova så de fick bli så, märkte inte att klockan gick så fort, men men thats life sometimes...
Ja så i alla fall när pappa väckte mig så åkte jag med han och handla och lite sånt.
Hann knappt vakna innan jag gick upp liksom, men de gör inget va väl lika bra liksom ;)
Efter jag hade handlat och så med honom släppte han av mig vis Willys sen åkte jag med Irene och Kevin.
Åkte till dom och tog en kaffe och va social och bakade chokladrutor gjorde jag också.
Ska ju hade i morron i skolan efter provet, vi ska typ säga hej då till våran gympa lärare.
I alla fall så satt vi mest och pratade och så där och Irre bjöd mig på lite mat också, tack!
Kände att de behövdes så hon va snäll och värmde på lite åt mig hehe, tur man får lite servic i bland ;)
Nu sitter jag i alla fall hemma i sängen och ska väl typ lägga mig och sova om en stund.
Får se om jag klarar av hela skoldagen i morron, men ska i alla fall ner och göra provet åtminstonde.
Känner att jag inte har råd att missa så mycket men vad ska man göra om man inte kan liksom.
Aja skit samma nu ska jag gå och skriva en lapp om att pappa inte ska röra chokladrutorna sen sova ;)
Puss puss :*


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback