Hoppsan (a)

De blev ett fel i förra inlägget märkte jag sen...
Har nyss kommit hem från mamma och sitter nu hemma hos pappa och ska strax göra mig i ordning.
Blir inte att träffa Mange Makers i dag, dom skulle komma i morron så kanske får bli då i stället haha.
Så jag råkade ljuga för er lite grann i förra inlägget, men jag gjode de inte med mening.
Aja hemma hos mamma va de fullt med folk i alla fall och rätt kul va de, fick hålla Cazper en del också! :D
Mamma förlovade sig med sin karl också, han hade köpt ringar som han gav henne när vi va där.
Inget jag gillade direkt... men de är väl bara att se glad ut och acceptera liksom, eller hur?
What ever, i kväll blir de ut på byn med Jimmy och prata med folk och se dumma ut som vanligt ;)
Så nu ska jag göra mig i ordning och sen får vi se när jag och Jimmy bär oss av helt enkelt.
Puss puss :*

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback