Lastbil?

Dagen bjuder på? Ja de märker vi...
Sitter just nu och kollar på tv som vanligt, väntar på att pappa ska svara i telefonen :)
Jag vill åka och handla men han svarar inte -.- Så jag sitter typ och terroriserar honom haha!
I går blev de inte att åka med Jimmy, jag åkte ner med Stfan & osse i stället en stund.
Sen när dom ville hem gick jag ner till pappa på jobbet, hjälpte dom lite grann med folk och så typ.
Vid stängning sen så hjälpte jag till och städa lite, konstigt nog gjorde jag de frivilligt haha.
Sen åkte vi hem och sov typ, och i dag har de inte hänt mycket, jag vakna vid ett och sen bara glott på tv.
Får se vad dagen bjuder på, kanske tar en kaffe hos nån eller så, om inte så åker jag nog med pappa i natt.
De kan bli kul de också, åka lite lastbil i 12 timmar i brist på annat, haha de är inte nått man gör varje dag.
Nej nu ska jag terrorisera min pappa lite till och se om han svarar, de måste han ju göra snart haha.
Puss puss :*

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback