Lugn & bra dag

Har tagit de lugnt i dag, fast inte varit själv! :)
I dag tog jag mig upp skolan och slog ur lite ilska på gympan, och va väl kvar där nästan hela dagen.
Men kände att jag inte riktigt klarade av och vara bland folk riktigt än, eller ja jag vet inte riktigt...
Så jag gick hem och fick med mig lite uppgifter som jag ska ta och göra under höstlovet och så.
Får se om jag klarar av att gå i morron, men så som de känns just nu så vette fan alltså :/
Va i alla fall ut med Jimmy en stund i dag och vi va ner på Q en stund och tittade och pratade lite.
Sen åkte vi till donken med Stefan, Josse & Cazper, och sen va vi på stan en stund sen fick jag skjuts hem.
Efter de har jag suttit vid datorn och tvn med pappsen ett tag och chillat lite granna :)
Nu sitter jag i sängen och ska äta en kvälls macka och dricka lite juice sen är de kanske lägg dags!
Puss puss :*

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback