Lugn kväll

God kväll på er!
Sitter i soffan efter en rätt så okej dag faktiskt, inge stress och kroppen börja hålla med mig nu :)
Känner att den inte säger i från lika mycket, men blir ändå ingen skola i morgon som jag sa...
Skolan går jag tillbaka till på torsdag eftersom i morgon ska jag hålla på på sjukhuset och härja.
Aja i alla fall så va jag och farmor (mamma) Nina och hälsade på Cazper, Josse & Stefan i dag!
Vet ni hur kul de va eller? Åååh va mysigt de va och hålla i honom, jag tänkte nästan sno med honom hem ;)
Stolt faster här så de bara skriker om de! Haha, de va skönt att se att dom mådde bra och så.
Gud va liten och len han va, sååå underbart de va, de är sjukt att förstå att man ska få gosa med bebis sen!
Efter vi åkte hem där i från satt jag vid tvn och kollade på Outsiders och mitt efterlängtade DH! :D
Jag vill att de ska bli nästa tisdag redan nu så jag kan få se nästa avsnitt nån gång haha.
Efter jag hade kollat på de så spelade jag ett parti alfapet med mamma och nu sitter jag vid tvn igen.
Blir att sitta här en stund, sen blir de nog sängen och glo på Sons Of Anarchy, en ny favvo serie!
Puss puss :*

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback