Maaaaat!

Dags att duka!
Sitter just nu och kollar på tv men ska strax springa och duka för jag och pappa ska äta lite :)
Hade jätte trevligt hemma hos Camilla, vi pratade om allt och ingenting, trevligt va de i alla fall.
Om hon vill (vilket jag tror) tänker jag komma över på kaffe besök fler ggr hos henne :P
Jag tycker de är skit kul att gå över till någon och ta en kaffe eller fika med nån på stan,
Man får göra något annat än att bara sitta hemma och se dum ut hela jävla tiden.
Och speciellt med henne för hon är så klockren den människan, i just love that girl! ;)
Nu ropar pappa på mig att jag ska duka, så de är väl lika bra och lyssna å gå och göra de.
Puss puss :*

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback