Möblering + Lite städning

Sitter hemma hos pappa och har jätte tråkigt, väntar på att mamma ska komma och hämta mig,
Och de är ju inte än på ett tag, så nu har jag möblerat om i mitt rum här hos pappa + städat lite :)
Jag tycker de blev bättre och en aning mer utrymme, nu fattas bara en spegel någonstans i rummet.
Jag har en liten i min bokhylla men den är inge bra, jag vill ha en med svart ram på väggen ju!
Vet ni någon som har för ett billigt pris och ser bra ut säg gärna till då, då blir jag glad :)
Jaha men i alla fall, när jag drar hem till mamma ska jag bara va där i några timmar, slipper jag vara själv.
Sen senare i kväll blir att åka tillbaka hit och sova, får närmare till skolan då, så får sov lite längre (a)
Any way... Här komemr för och efter bilder på rummet, säg gärna vad ni tycker om de.

Före







Efter









Puss puss :*

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback