Munk!

Hemma efter en dags på stan!
Sitter hemma just nu och kollar runt lite på facebook, kom väl hem för ungefär en halvtimme sen eller så.
Nere på marknaden blev de en mössa & en munk! Gud va gott de va och frossa lite kan jag lova!
Mössan är jätte mysig och varm, så de passar sig bra nu så här när vintern är på väg å allt ;)
Sen köpte jag en skjorta också, tyckte den va jävligt snygg och inte dyr heller faktiskt.
Fast den köpte jag på Lidl, asså de kanske låter typ tattigt eller nått men de finns bra saker där också!
Aja i alla fall så tyckte jag den va snygg och inte allt för dyr så då köpte pappa den också.
Vi åt lite på Bistron och satt och pratade med folk där och pappa plockade ner scenen och härja.
Men men, nu r vi hemma i alla fall och jag gissar på att jag kanske åker ut med Jimmy om ett tag (a)
Jag menar jag vill ju inte sitta hemma hela kvällen och se dum ut, i dag känner jag inte för de faktiskt :P
Puss puss :*






Tack pappa för allt du köpte! Puss :*

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback