Påskynda hårväxten!

Vill du ha längre hår? Tycker du att ditt hår växer sakta? De gör jag också!
Därför har jag provat denna lilla hemmakur som ska hjälpa. Aloe vera har en påskyndande effekt på hår.
Själv har jag bara testat en gång och inte märkt resultat än, men de kommer efter ett tag.


De du behöver är:
Aloe vera juice

Gör så här:
Massera juice från aloe veran in i håret och låt verka i minst 15 minuter.
Skölj sedan ordentligt med ljumt vatten.

Upprepa detta 2 gånger i månaden så kommer man snart se resultat!


Kommentarer
Emelie säger:

Ååååh! =)=) tack du för tipset, precis vad jag behövde ;)

Men om man gör fler gånger än 2 i månaden växer de inte fortare då? ;) ::D:D

2011-10-28 | 10:55:58
Bloggadress: http://independentwoman.bloggplatsen.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback