Sitter och kollar...

... på One Three Hill just nu :)
Har mått lite dåligt i dag, min äckliga mage har börjat krångla och de är inte så jävla kul som vanligt...
Har nyss tryckt i mig lite chips, jag va så jävla salt sugen så jag va tvungen, men snart jag bli "nyttigare"
De är så typiskt efter man ätit nå saltigt så blir man söt sugen? Va är de för stil liksom haha.
Så ska snart ta mig lite yougurt, Icas egna gjorda faktikst, den är underbart god så de är sjukt!
De finns typ 4-5 olika tror jag, och man blir väldigt mätt efter en sån, och den kostar bara 20kr.
De är vanilj yougurt med färska bär vilket gör den ännu godare, jag tycker ni ska prova den :)
Nej nu ska jag fortsätta glo på O.T.H och försöka komma på vad man ska göra i dag.
Puss puss :*



Jag har bara provat den med Hallon & Blåbär, men nästa gång ska jag prova en med Crunch i :)
Sen finns de också en med Björnbär & en med Jorgubbar.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback