Svar på komentar.

Från inlägget, "Väntar... väntar... väntar..."

Ewelinas Komentar:
Sådär var det när vi hälsade på Linus också, men det är för att vi har bakterier och sånt som en nyfödd bebis inte klarar av, tex har jag feber och är förkyld kan min "sjukdom" skada eller kanske ta död på bebisen. Men när det är familj som syskon, mamma och pappa så är det ingen större fara eftersom de har ungefär samma gener eller vad man ska förklara, hahah. Smartie jag lät som där ;) Men aah du förstår, men så länge man inte pussar o gosar för mycket med den när man hälsar på förstår jag egentligen inte det stora problemet faktiskt :) Men ååh lycka till och grattis till att vara faster! Nu kan vi vara "gamla" tillsammans ;) puss


Svar: Ja jag tycker de är konstigt men jag förtsår de ju eftersom det är en sån stor smitt risk för nyfödda.
Haha ja du lät väl lite smart då ;) Tack så mycket, och ja vi ska va moster/faster of the year sen! ;)

Kommentarer
Evelina Eriksson säger:

Jaaaaaaaa! Vad coolt det lät :D moster of thaa year! :D ååh ska kalla mig själv det :D

2011-10-04 | 16:00:34
Bloggadress: http://erikssonevelina.devote.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback