Svordom!

Försov mig igen!
Sitter just nu is ägnen och har just fixat klart mig för skoldagen, som jag som sagt försov mig på! -.-
Började 8.40 och jag vaknade 10.30 ungefär, och Catrin har försökt ringa å väckt mig (a)
Skit samma, när jag vana skrev jag ill Catrin att säga till lärnarna att jag bara försvit mig och kommer snart,
Då ringer hon och säger att vi börjar inte förän halv 1, så jag behövde inte skynda mig, lite tur i otruen.
Jag missade ju ettt prov tyvär, men de kan jag nog göra sen antar jag, eller antar, jag vet haha.
Nu ska jag gå och äta lite frukost och sen ringa Catrin och kolla vart hon är så jag inte blir ensam :P
Puss puss :*

Btw, visst är jag söt i flätor? Haha va bara tvungen att ha något annat än boll eller utsläpp ju ;)




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback