Upptagen flicka!

Bistro Star hela dagen!
Sitter just nu och bara glor runt lite på facebook, ska väl strax höra av mig till Jimmy gissar jag på :)
Men först ska jag fixa håret eftersom de ser ut som ett råttbo typ, men de går ju fort i alla fall.
I dag har de fan inte hänt mycket, har suttit på Bistron hela dagen i dag typ, hjälpt pappa lite grann.
Som sagt kom Mange Makers i dag, så jag ahr hjälpt pappa och hagge riggat scenen och lite sånt.
Sen blev de käk där också för mig och pappa, sen krånglade deras grejer så vi blev kvar längre.
Men nu har vi entligen kommit hem, vi har varit där sen 15.00, så nu ska jag fixa mig sen ut på byn.
Så i dag känns de som om jag varit upptagen typ, därför har de nte blivit något inlägg här tidigare heller.
Får se vad kvällen bjuder på, och får se om de kanske kommer ut nå mer inlägg här i kväll.
Puss puss :*


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback