Va fan ska man göra?

Är så jävla rastlös och har as tråkigt
Sitter fortfarande och kollar på den där jävla tvn i hop om att något bättre ska hända i dag.
Har haft skit tråkigt hela dagen, och jag har i för sig inte gjort något åt saken, så kanske inte ska klaga...
Men jag har inte kommit på något man kan göra heller så jag har inte kunna gjort nått åt saken ändå.
Aja what ever skit i de nu, är de nån som kanske har lust att ses eller nått? Som har lika tråkigt som mig!
Om inte så blir de nog att vara här tills i morron helt enkelt, i sängen alltså, värkar nästan inte bli bättre.
Nej jag inte mer å skriva så få se om jag skriver mer sen eller om jag skriver i morron...
Puss puss :*

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback