What to do?

I said, to day i dont feel like doing anything... But i just changed my mind.
Sitter just nu hemma hos fadern min i mitt ny möblerade rum men tända ljus och kolalr på tv.
Har rätt tråkigt kan jag ju lova, va hem till mamma en stund som sagt men sen åkte jag hit igen,
Spelade bara lite alfapet och umgicks lite och dom sulle lägga sig tidigt så blev bara där en stund.
I morse när jag vakande kändes de som en dag jag bara skulle ligga hemma å glo i taket typ.
Men nu ångrar jag mig, jag har som sagt skit tråkigt och vill göra något, men jag vet inte vad, så typiskt.
Får väl se om jag hittar på något, annars blir de bara att sitta kvar här hemma själv å glo på tv...
Puss puss :*


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback