Duktig jag är :D

Hejsan, fy fan vilken dag de har varit, jag har inte gjort mycket men jag har ändå varit duktig! :)
Dagen i skolan va rätt seg och studiebesöket vi hade på ambulansen va jätte tråkigt...
Men i dag fick jag börja med matten så jag tog hem de i dag och jobba i kapp de jag missat i matte,
Så nu har jag lyckas på 4 timmar ungefär, de är fan bra gjort av mi tycker jag haha.
Sen har de inte hänt så mycket i dag faktiskt, Mange har suttit och gett mig sällskap som tur är :P
Catrin kom hit och kolla på idol de va lite mysigt tyckte jag hihi, hon kom hit bara för de, sötunge :*
Nu sitter jag i alla fall och lyssnar på Gert på rixfm, de är rätt kul att lyssna på faktikt.
Blir väl att dra upp till sängen om en stund tror jag, jag som skulle fått sov morron i morron får inte de :(
Varför då? Jo jag ska va på sjukhuset 8.30 och jag börjar 10.30 i skolan... fatta väderlöst!
Men jag överlever de är ju ändå prover för magen som ska tas, så de är värt de igentligen... :)
Nej nu ska jag lyssna klart på detta och sen får vi se vad jag gör, skriver nog mer i morron.
Puss puss :*

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback