Fuck this!

Hejsan, är fortfarande hemma från skolan och de känns som sagt åt helvete, jag vill åka dit ju.
Vill inte bli av med studie bidraget och vill inte bli utkastad eller nå sånt skit för att jag är sjuk en vecka.
What ever, nu skiter jag nog i hur jag mår i morgon och går ändå, jag tror nog jag klarar av de.
Fuck it jag klarar mig nog, jag menar jag kommer få ta en massa panodil å skit men då är de så.
Kanske ska jag låtsas som att jag är frisk så kanske jag lurar hjärnan att jag är de, å så blir jag frisk :D
Haha kommer nog inte funka men de är ju värt ett försök eller vad säger ni? ;) Haha va fult...
Sitter just nu i sängen och ska snart ta mitt arsle ner och äta lite frulle om de nu finns nån :O
Men de gör de nog, efter de ka jag invänta att min pojk kommer hit igen och sover å myser å är social hehe.
Nej nu skriker min mage fan efter mat, så jag ska klä på mig och sen lyssna på vad den säger.
Puss puss :*

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback