Good Morning MFs ;)

God morron :D
Jag gick upp eftersom jag trodde min mamma var uppe så jag kunde få frukost sällskap men de va hon inte.
Hon ligger kvar i sängen och drar sig, känner ingen mening med att lägga mig igen direkt heller.
Så jag sitter här och väntar tills hon går upp, ska kolla hur fan dom har tänkt med nya facebook.
Anledningen till att jag trodde min mor va vaken är rätt rolig faktiskt, jag höll på att dö i morse.
Jag ligger och drömmer om att jag typ ska köra in i en kyrka för att jag är sur på Mamma,
Next thing i know så är de någon som drar upp min dörr och in kommer Mange, jag öll på att skita på mig.
Mitt hjärta dunka fort och hårt hur länge som helst, fy fan va rädd jag va hahahaha.
Han skulle byta om å hämta snus, vilket jag inte va beredd på kan man ju säga, så han skratta lite han å.
Sen fick man två pussar och sen drog han vidare tillbaka till skolan, själv är jag fortfarande hemma.
Inte fan har jag blivit direkt frisk än, men jag sitter och håller tummarna så får vi väl se.
Nu ska jag checka facebook, sen ska jag väcka mamma och tvinga henne äta frulle med mig hehe.
Puss puss :*

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback