Helgen

Hejsan, de blev inget bloggade i helgen som ni kanske märkte, men de va bara för att jag inte orkade.
Som sagt så kommer jag ju att vara lite off här på bloggen tills jag känner att jag orkar börja igen.
I helgen har de inte hänt så mycket, hade lite besök här hemma på fredagen av dom vanliga :P
Sen efter de blev de stan en stund, va hemma kl 23.00 typ å somnade jävligt tidigt den fredagen.
Sen i går så hände inte myckt vi va hemma ett bra tag, men vid 21.00-21.30 tiden åkte vi ut.
Fick skjuts ner av Stefan sen va vi lite med jimmy och stog och pratade med massa annat folk som va där.
I dag har de inte hänt mycket, vi klev ur sängen vid ett tiden, och sen dess har de varit att slöa.
Nu sitter jag & Mange nere i köket och gör inte mycket, han kladdar lite och jag facebookar ;)
Får se vad denna dag bjuder på, blir nog bara att vara hemma och slöa antar jag, skriver nog mer sen.
Puss puss :*





Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback