Jersey Shore!

God morron eller vad man nu säger, vaknade fö en liten stund sen tack vare att brorsqan skickade sms...
Så just nu ligger jag i sängen och kollar lite facebook när internetet ändå funkar å så ;)
Blir att börja kolla på säsong 3 av Jersey shore nu i hop om att den funar som den ska vill säga.
Glömde ju kolla de i går, men skit samma funkar den inte glor jag på Desperate Housewives i stället.
Ligger också och inväntar min karl som jag inte vet när han kommer hem riktigt haha.
Va tråkigt att sova själv i natt, men de kan behövas så man inte är allt för mycket med varann :)
Äsch nu har jag inge mer och skriva tror jag så jag kanske skriver sen om jag har nå roligt att säga :P
Puss puss :*

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback