Kaffe + Sjuk

Hejsan och god morron ska jag väl säga, i dag blev de ingen skola för mig, vet ni varför?
Jo miss Debbiiiee här tror att hon kanske börjar bli sjuk, eller så är de bara skit vädret som gör de.
När de är regnar och så ute kan jag lyckas få huvudvärk å bli snuvig, vilket jag tycker är konstigt.
Så har de varit jämt, men skulle de komma sol nu då skulle huvudvärken vara borta inom 10-15 min -.-
Men men gick i alla fall inte till skolan i dag för att jag kände att min kropp klarade inte av de.
Ni tjejer vet hur de är när man är sjuk & har mens samtidigt de bara funkar inte, man orkar ingenting :P
Nu ska jag ta mig en kopp kaffe sen ska jag glo runt på facebook och kanske kolla på lite Jersey Shore :)
Puss puss :*



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback