Kobröstvårtan på besök :)

Hejsan, måste bara säga att jag hoppas att ni inte grinar sönder för att jag inte bloggar så mycket just nu ;)
Men jag har varit grymt sjuk, eller snarare jag är fortfarande så de blir som sagt inte mycket bloggande.
Men jag ska i alla fall försöka mitt bästa, sen hade jag inge internet i går så då gick de ju inte heller :P
Skit samma, i dag har jag legat i sängen sen 9 och kolla på Jersey Shore & Desperate Housewives.
Nu har jag besök av min kobröstvårta Axelina, vi sitter här och pratar hemlisar och en massa annat (a)
De är rätt kul att nån vågar komma hit och ge mig sällskap när man är helt sjäv hemma...
Nej nu ska jag va er social med henne, sen ska jag ringa Catrin och kolla vart hon är med mina skol grejer.
Puss puss :*

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback