Lite av varje tror jag

Hejsan hoppsan, tjabba, hej, tjena, tjo, tja.. glömde jag nått?
Sitter hemma i sängen efter en kväll ute på stan med Jimmy, Axelina & Linda, lite dött men trevligt :)
Dagen började väl med att jag gick upp vid typ 1 och börja kolla på Desperate Housewives,
Sen efter ett tag kom Axelina och sa hej och spelade lite alfapet, sen kom Linda då fick hon också va med.
Sen mot "kvällningen" kom Jimmy på en kaffe och va social han också, så själv har man ju inte varit i dag.
In för än nu i alla fall, aja sen vid typ 9 tiden drog vi väl ner på stan så har vi åkt runt lite å stått på Beppes.
Så Jimmy skjutsade hem mig för en liten stund sen, så här sitter jag hemma i sängen och är inte så trött -.-
I går hände inget alls typ, jag satt hemma hela kvällen och fick Axelina på besök i en timme typ.
Eller ja de va på kvällen, på dagen va jag ner på stan och köpte hårfärg och nytt nagellack haha.
De fick bli väldigt mörkbrun hårfärg och svart nagellack, så jag färgade håret i går som ni nog förstår ;)
Sen va jag också till akuten i går för i går morse började jag få JÄTTE ont i örat, de bara dunka!
Så när jag kom dit så kom dom fram till att jag har hörselgångs inflamation, hur kul är de då?
Jag som typ nyss har blivit av med min förkylning å så åker jag på den här skiten liksom... -.-'
Nej så jag fick pencilin och sen fanns inte den, doktorn hade skrivit ut en som inte tillverkas längre,
Efter mycket ringade och tjatande så fick jag nå gult klägg=salva som ska petas in med tops, euuw..
Men nu känner jag ingen smärta och jag ska inte klaga, nu kan jag i alla fall ta mig till skolan på måndag.
Jag vet att de låter knäppt att jag tycker de är skönt att gå tillbaka, men man får rutiner och så igen då.
Sen är de bättre än att sitta hemma och inte göra ett piss även om de är skönt i bland haha.
Nej nu ska jag nog ta och glo på Desperate Housewives, ska försöka ta mig igenom alla säsonger till 4 okt.
Tror ni jag kommer lyckas? Haha nej inte jag heller, men de är ju värt ett försök eller hur? ;)
Puss puss :*

Saknar min pojk... men i morgon kommer han hem! Längtar hihihi (a)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback