Rubrik...

Hejsan, har inte blivit så mycket skrivande i helgen för att jag helt enkelt inte orkat typ haha.
I fredags hände inte så värts mycket de blev att spela lite alfapet med Axelina å hämta Mange i hedemora.
I går va de dock lite mer som hände, jag va på bröllop och sen vid kvällen va de ut på stan :)
De kommer ut bilder på bröllopet sen, tyvär hade jag inge bra kamera med mig så de är lite fula bilder,
Eller ja skärpan och så med själva bilderna är jätte fina, de va min "syster" Malin som gifte sig.
De va jätte fint, dom gifte sig ute och de gick rätt fort, sen va de jätte god mat och fina presenter.
Sen kom jag hem och mös med Mange ett tag och sen vid typ tio, halv elva åkte vi ut med Jimmy.
Senare vid ungefär halv 2 tiden drog vi hem till mig och tog en kaffe och babbla lite :D
Nu sitter jag hemma med Mange och slöar i köket, får se om man kanske får något besök senare.
Vet inte riktigt vad som händer i dag, blir nog bara att ta de lugnt, försöka bli frisk till i morron.
Måste försöka ta mig till skolan, som tur är har jag grejer hemma som jag kan jobba med i fal jag inte kan.
Så i dag ska jag nog jobba lite med de jag missade förra veckan och hoppas på att jag kan gå i morron.
Jag mådde jävligt bra i går, men i dag så smäller de i huvudet och hostan är lite värre :(
Så jag får väl hålla tummarna, om jag inte kan så har jag ju fortfarande grejerna här så jag kan jobba.
Nu ska jag nog jobba lite på en gång, elelr nerj första ska jag kolla facebook, jag bara måste ju ;)
Puss puss :*

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback