Seg dag...

Hejsan hoppsan igen, sitter fortfarande i köket hemma och slöar, finns ju inget att göra.
Sen orkar jag inte göra så mycket heller direkt, pojkvännen slutade vid ett och kom hem en stund,
Han skulle i väg till hedemora så då blev jag själv igen, mamma är på sjukhuset och Per är och handlar.
Men men, försöker få hit Axelina en stund, om inte hon kommer får jag helt enkelt vara själv...
Allting går så segt så de är inge kul att vara själv då ju, men jag överlever väl antar jag :)
I brist på annat så facebookar jag och fixar naglarna och yssnar på radion, haha känner mig som en tant :P
Men nu orkar jag inte skriva nå mer, skriver sen om de händer något roligare än detta...
Puss puss :*

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback