Skolan...

Hejsan och god morron, skönt de va med sov morron då, eller ja jag fick ju sova till 08.50 åtminstonde :)
De gör inget jag klarar mig nog, men i dag mår jag heller inte så bra, men ska försöka va i skolan ändå.
Jag tänker inte vara borta från skolan för massa skit grejer nu utan de ska vara så jag inte klarar av de.
Sitter just nu och trycker i mig lite kalaspuffar nu så där innan man tar sig till skolan :)
Ska smsa och kolla om Catrin är vaken så hon inte blir försenad hihi, men nu ska jag väcka mamma.
Mamma mår väldigt dåligt hon har feber å grejer så jag börjar tro att hon kan ha smittat mig lite,
Jag menar eftersom jag också är snuvig hostig och har ont i huvve, hoppas de inte är så, jag vill va frisk!
Aja skit samma nu ska jag göra mig i ordning och så, skriver nog mer när jag kommer hem eller nå haha.
Puss puss :*

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback