BB å massa spel

Neeeerd here!
Jaha då kom man hem för typ 2 timmar sen då, hade de jävligt trevligt med Catrin så blev där en stund :)
Har varit spel nörd hela dagen, Wordfued, Draw Some & Rumble har gått varmt i min tele haha.
Synd att bara Rumble finns till iphone, så kan bara spela de medans jag väntar på min Samsung....
Men jag överlever, de är mestadels bara tidsfördriv ändå så, även fast de är kul haha.

Aja nu i alla fall sitter jag hos Robert uppe i hans säng och segar, ska snart gå ner och titta på BB.
Lotta & Magnus vill nog ha lite sällis tror jag, vill dom inte de så får dom de ändå mohahahaha ;)
Efter de får vi se vad jag gör, kanske tittar lite på BB06 om inte karln hunnit kommit hem då.
Men aja skriver nog mer i morron, ska väl sova sen också så man orkar upp, "hörs" sen!
Puss puss :*

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback