Instagram

Nu är jag med i svängarna.
Jaha då har jag följt med dom andra nördarna och skaffat instagram, ska se om detta är något för mig.
Har märkt att twitter va inte de alltså så de är inte ofta jag håller på där och ingen följer mig ändå så haha.
Så ska pröva mig på detta i alla fall, tror de här är något som faller mig mer i smaken än vad twitter.
Så följ mig gärna om även du har instagram, jag följer ju självklart tillbaka! ;)
DebbiiieeL heter jag.

Har inte varit i skolan sen i går för att min kropp och jag inte är vänner, vet inte varför den vill bråka...
Har skallebank och smärtor lite här och var som jag irriterar mig på s har inte kunnat varit där.
Men jag är trött på att bara slöa här hemma så jag drar mig strax över till Catrin på en kaffe.
Ska bara göra mig lite i ordning och sen drar jag dit, efter de får vi se vad dagen bjuder på.
Har i alla fall sagt att jag ska till skolan i morron så jag inte missar för mycket igen nu när de går bra.
Men aja skriver kanske mer sen, en mobil bloggning eller så vi får se, ha de bra alla kära!
Puss puss :*

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback