Väderlöst

Nu är de mycket som inte är okej...
Jag har godis sug, jag har smärta lite här och var och även uppe på detta så är jag rastlös som fan haha.
Hungrig är jag också tror jag, aja... sitter i alla fall hemma och bara glor på inget typ, känns ju så där.
Gick hem i från skolan i dag eftersom att jag hade så ont så jag klarade inte av att vara kvar där.
Hade bara mitt svenska nationella och matte i morse sen drog jag vd typ halv 1 kan klockan ha varit.
Efter de har jag bara legat hemma och slöat och inte gjort ett piss, de va skönt men ändå tråkigt.

(När jag skriver hemma nu så menar jag hos Robert eftersom jag halvt flyttat hit, just so you know)

Robert är just nu med nå polare och när han är "klar" med de så ska vi till pemas och fixa med 745an igen.
De ska bli min lilla pärla sen när jag får körkort så den måste ju se bra ut tills dess liksom haha!
Måste bara se om den går att köra först, jag tror de kan va så att jag har för korta ben för den... :$
Men aja skit samma annars snor jag mamma eller pappas bil tills jag hittar en egen, de är ju inte så svårt?
Nej nu tror jag att jag ska nörda lite fb, instagram å läsa lite bloggar, orkar jag inte de så spelar jag. Hörs!
Puss puss :*

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback