Jag vet att de inte är mycket uppdatering men ni överlever

Jahapp, nå nytt? Jodå de har hänt lite grann.
Har börjat skolan igen, känns rätt skönt faktiskt, då får man in lite rutiner och så, de kan behövas.
Får börja med ett ämne jag längtat efter i år och de är Psykologi-A, ska bli skit kul å läsa de.
Sen nästa år på ivalet ska jag läsa Psykologi-B, kan knappt vänta haha :P
Men annars är väl allt som vanligt, lärare gnäller, klassen gnäller å man vill bara hem hela tiden haha.
Äsch men de är kul å va tillbaka samtidigt som de är förbannat jävla segt också.
 
I går i alla fall så va jag och tattuerade mig för första gången, och vad har jag och säga om de? AAAAJJJJ!
Kan ju säga att jag aldrig upplevt sån smärta förut haha, efter halva började jag få bedövnings salva.
Tror ni den hjälpte något? Ja 5 minuter efter den hade blivit på stryken å sen gjorde de lika ont igen.
Om jag ska tattuera mig nån mer gng ska jag ha med mig eget bedövnings medel hahahaha! Så här ser den ut!
 
 
Jag är helt kär, jag kunde inte vara mer nöjd asså!
Den tog 3 och en halv timme att göra, men de var de fan värt i slutändan faktiskt! :D
 
Ja de har hänt sen jag skrev sist typ?
Ja de är mer saker men det är ju hemlisar som inte hela vida världen behöver veta hihihi ;)
Puss puss :*
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback