1 och ½ timme tidigare

Fan va skönt.
Nu är jag hemma igen, och fy fan va skönt det är att vara klar, helt jävla underbart verkligen!
Sumpade i försig provet men får göra om de sen, men resten är klart, vet ni hur jävla bra de känns?!
Så i dag fick man gå hem 1 & ½ timme tidigare, för man är så duktigt och blev klar tidigare.
Aja nu sitter jag i sängen och kollar på min älskade Ellen Degeneres, i just love that women.
Senare ska jag hem till mamma och färga håret och umgås lite med henne, få lite mamma/dotter tid.
Men ska nog träna lite innan hon kommer, hon slutar vid halv 4/5 typ så hinenr vila lite innan ;)
Så nu latar jag mig en stund och ritar lite sen blir de nog träning, visst låter de bra? Hihi
Puss puss :*

Kommentarer
Anonym säger:

http://tinanj.se/2012/february/tavling.html ;)

2012-02-17 | 16:38:22

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback