Äntligen hemma efter en låg dag

Gud vilket äckligt väder!
Har nyss kommit hem till värmen och sitter nu och kollar på tv igen, dagen har varit full med saker!
Va ner på stan och fika med Eve och hon hade sin karl Tony med sig, så underbara människor de där.
Gick och kollade på kläder och lite sånt sen satt vi och fika (fast jag åt) och satt och prata om allt och inget.
Va så kul att träffa dom igen, va ett tag sen man gjorde de, de måste fn bli oftare alltså hehe.
Sen skulle jag köpa en klänning av Camilla men hon va inte hemma när jag gick förbi, så tar de sen.
Efter de åkte jag och pappa och hjälpte en kompis till han att starta bilen i hedmora en snabbis.
Sen efter de åkte vi och hämtade grejer från mitt ex, så nu är de ur världen, va skönt de va att få de gjort!

Så nu är jag hemma och sitter och funderar på vad man ska hitta på i dag, vill göra något ju!
De är sånt äckligt väder men skulle ändå vilja vara ute, eller hitta på nått med någon, hatar att vara rastlös...
Nej nu ska jag rita lite och fortsätta titta på tv eftersom de inte finns så mycket annat att göra :P
Puss puss :*


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback