Blir trött på de här...

Snälla kan någon ta över!?
Ligger i sängen och kollar runt på fb just nu, men ska dra mig upp strax och fixa frulle hade jag tänkt.
Är hemma från praktiken för att jag har endast sovit 3 timmar i natt och har jätte ont.
Jag hoppas verkligen de här släpper snart, de är inte kul att ha så här... inte för fem öre fan.
Anledningen till att jag inte går på praktiken när jag har ont är för att vi går så mycket då.
Jag klarar av korta sträckor för går jag för mycket gör de ondare av nån konstig anledning...

Aja skitsamma inte ska ni behöva läsa om sånt där skit heller, tror ni klarar er ändå haha.
Så aah nu ska jag gå och hämta frulle sen bara slöa här i sängen, så får vi se vad dagen bjuder på!
Puss puss :*

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback