Efter att letat upp reklamen

Ja jag är nörd i know!
Ja efter jag hade letat upp reklamen om att inte kolla på Big Brother så vad tror ni jag gjorde?
Jo jag satt kvar gerpå tuben och kollade på gamla klipp från Big Brother 2006, so nerdy! ;)
Den bästa säsongen är från 2006 efter de kommer 2011, jag tycker de pogrammet är kul.
Men jag kommer fortsätta titta och jag vill fan ha alla säsonger i en box eller nått sen, fatta tufft hehe.

Nej men just nu så sitter jag fortfarande i sängen och kollar runt lite grann på FB och olika bloggar.
Har inget att göra denna fredag kväll så som de ser ut nu blir de ritande och fotande under kvällen.
Så i dag kanske de blir inlägg till efter tolv om jag får riktigt tråkigt haha, fast måste ändå lägga mig i tid!
Säger inte varför, de får ni reda på i morron, men nu ska jag fortsätta glo runt överallt igen...
Puss puss :*

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback