Fastan börjar 14.00

Fy fan vad jag inte är pepp för detta!
Sitter i sägen hemma hos mamma och drar i mig en naturdiet shake, och de är de sista "mat" jag får i dag.
Sen är de bara klara drycker som gäller fram till 14.00 sen är de fasta helt och hållet fram till 16.00...
16.00 börjar jag dricka äckligt jävla laxabon, de smakar som havsvatten massa jävla salt bara!
Sen när jag druckit 4 liter (de måste vara uppdrucket inom 3-4 timmar) så får jag inte äta förns i morron.
Detta känns så väderlöst så ni fattar inte, de suger verkligen BIG TIME
, hatar de här som fan!
Men vad gör man inte för att veta vad de är man har för sjukdom eller så, de måste ju göras liksom.

Ska i alla fall dra i mig denna shake innan de är försent, sen är de tur att man är själv i dag.
För en debbie utan mat, ja jag säger bara de, henne vill man fan inte träffa alltså! Noooo way...
Nu ska jag slöa i sängen ett tag och sen blir de nog soffan resten av dagen och hoppas på att dagen går fort.
Puss puss :*

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback