Gäsp som fan!

Ojoj va trött jag är.
Sitter i sängen och försöker hitta styrkan att ta mig upp, just nu vill jag ju bara ligga kvar faktiskt.
Har lite ont i ryggen... måste väl ha legat på något konstigt vis i natt antar jag... typiskt!
Aa nu ska jag dra mig själv ur sängen och klä på mig och härja, och äta känner jag att de behövs!
Sen när jag är klar med de så tar jag med mig böckerna och går ner till skolan och dör ett tag ;)

Justja! Måste säga att i går blev de inge bloggning för att jag glömde bort bloggen helt enkelt haha.
Jag satt och kolla på tv och var liksom inne i de typ hela tiden, så tänte inte på er läsare då hehe.
Nej men ja jag tror ju inte att ni dör utan mig men jag ville i alla fall bara förklara varför liksom!

Nej nu måste jag jalla jalla lite så jag inte lyckas komma försent, eller ja de skulle bara vara grädden på moset!
Puss puss :*









Följ mig på twitter så kan du se vad jag gör när jag inte kan blogga! ;D




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback