Ge mig ideér!

Jag kom på en sak.
Jag har brist på ideér om vad jag kan rita för något, de är helt tomt!
Då kom jag och tänka på er, ni kan ju tipsa mig om något kul att rita.
Sen när ni har gjort de lägger jag ut de till er, och jag ska försöka göra allt av de ni komenterar.
Så skriv vad ni vill att jag ska rita så blir de som tillängnade till er nästan.
Snälla gör de verkligen för som sagt är de tomt på ideér och jag vill rita!
Min fantasi har liksom försvunnit, de är inte så kul faktiskt är trött på de...
Puss puss :*

Kommentarer
LinnéaZaga säger:

finns inget snyggare än att rita "white trash brudar" eller läppar ;*

2012-02-02 | 20:20:40
Bloggadress: http://linneazaga.devote.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback