God morgon!

Ja jag vet att de är mitt i lunch.
Men i dag är jag ledig vilket är skönt, så jag får sova lite längre än vad jag borde göra ignetligen hihi ;)
Så just nu kollar jag på tv och bara slöar, de är väl typ de alla lediga gör, glor på tv, slöar och datorn?
Aah många är de nog så för i alla fall, men skit i de nu de va inte de jag skulle skriva om direkt.

I går så fick jag en som redan ville köpa ett smycke av mig, de tyckte jag va jätte kul faktiskt!
Så hoppas bara att flera vill ha nu, jag tycker detta är jätte kul att göra å ännu roligare om nån köper.
Men nu ska jag fortsätta slöa lite sen får vi se vad jag hittar på, ska i alla fall inte göra nått jobbigt :p
Puss puss :*

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback