Äntligen har jag fått lite vett i huvudet

Nu är de min tur!
Jag har suttit här och tänk en stund och jag kom fram till en sak som ska ändras på en gång.
Jag har alltid tänkt "undra vad den personen skulle säga om jag gjorde så", varför gör man de igentligen?
Men nu känner jag att de är fan slut på de, varför ska jag bry mig om vad andra säger?
Är de inte mitt liv? Måste jag lyssna på vad andra tycker jämt? Får jag inte göra si eller så?
Jag tänker från och med nu sluta tänka så, jag vet inte ens varför jag alltid lyssnat på alla andra...
Kanske va jag rädd för något, jag vet inte. Men en sak är säker.... fuck them who trys to fuck up my life!
Jag är trött att lyssna på vad alla andra tycker och de tänker jag fan bevis, nu är min tur att må bra!
Så om någon inte tycker om de jag gör nu framöver eller typ börja snacka skit typ, vet ni vad jag säger då?
Varsegod, ni är inte värda min vänskap då, tycker ni inte om mig som jag är, då är de upp till er... inte mig!
Puss puss! :*










Ursäkta mig nu, men jag var bara tvungen att få skriva av mig lite grann...



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback