Kladdkakaaaaa!

Ser ni så mummsigt de er ut!
Ojojoj va gott dett ska bli, men jag har lovat mig själv att bjuda bort och inte äta hela själv faktiskt haha.
Så kanske bjuder över någon på fika här i morron, eller så får pappa äta och bjuda bort hehe.
Får se om de blir nå praktik i morron, just nu är magen lugn men jag vågar tyvär inte säga för mycket.
Så nu tar jag min kladdkakebit och tjockar i mig e med lite grädde och cola, gud va illa de här är...

Kom å tänka på att jag inte tränat på...? Ja ungefär 1 månad om inte mer, och så har jag ätit massa skit.
Så har säkert gått upp lite, men de ska bort! Men de löser jag sen, men aja tänkte bara på de haha.
Puss puss :*




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback