Migrän!

Fy fan va irriterande.
Sitter som sagt i sängen och glor runt, men de har inte blivit nå ritande i dag faktiskt.
Har bara hållt på att lära mig mer om Gimp pogrammet och börjat med en ny header.
Jag är inte riktigt klar än men ska sitta uppe en stund till, måste ju upp till skolan i morron.
Så sitter nån timme och sen lägger jag mig nog och sover, de kan va bra nu när man har migrän.

Btw så har jag inte bara suttit i sängen i dag, har faktiskt varit med Simon en timme :D
Stog utanför mig och pratade en timme haha, de blev lite kallt, men skoj va de i alla fall.
Sen åkte vi och hämtade Linus och sen åkte han och släppte av mig igen haha :P
Sen dess har jag suttit inne -.- men de gör inget jag får leva med den lilla luft jag fick ;)

Nej nu ska jag fortsätta med detta så jag kan bli lite klar åtminstonde, så skriver mer i morron!
Hoppas alla haft en bra kväll och i just wanna say that i love you dear readers! :D
Puss puss :*

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback