Nu är jag nöjd!

Hemma igen!
De blev som en hel dag i v-ås i dag, men de va kul och skön att vara nån annanstans än avesta liksom.
De blev bara 2 hyllor på ikea för mig, hittade inte så mycket annat där faktiskt, men pappa fick med sig en del.
Sen va vi in på lite kläd affärer och så och då gick jag självklart in på
New Yorker, i love that shop!
De va faktiskt den ända jag gick in på, de va p.g.a lite tidsbrist och för vi inte orkade så mycket haha.
Jag och pappa fick också med sig pappas kompis Lotta, så de blev ännu roligare att vara där faktiskt.
Nej sen va vi lite onyttiga och åt på Burger King, men men klart man får vara de nån gång i bland ;)
Aja nu är vi hemma igen i alla fall och nu vet jag inte vad jag ska hitta på, får tänka ut de då :)
Puss puss :*





P.S
Lägger ut bilder på kläderna som jag köpte sen. D.S

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback