Nu sitter färgen i!

Utväxten är på väg bort!
Sitter hemma hos mamma och färgen i håret, gud va skönt att man ska få se "normal" ut igen snart haha.
Efter jag gjort de, drar jag på lite färg på ögonbrynen så dom får se bra ut, dm är typ blonda just nu!
Eller nej de är dom inte men de ser så ut, och de komemr de göra mer nu när jag färgar håret så aah.
Ja och efter de så blir jag här med mamma ett tag sen hem till pappa igen och sitta där å se dum ut.
Vet inte vad denna fredag har att bjuda på än, jag hppas på något roligt i alla fall, men så blir de väl inte.
Aa nu ska jag kolla lite bloggar å vänta på att frgen ska tvättas ur, skriver mer sen dear readers!
Puss puss :*

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback