Packa och över till mamma

Nu byter jag boende igen ;)
Sitter hemma hos pappa fortfarande och kollar på tv och ritar lite grann, har brist på ideer just nu tyvär...
Men aja jag överlever, ska ringa mamma om en stund och be henne komma och hämta mig.
Blir att sova där denna vecka, vet inte om de blir hela veckan men i alla fall några dagar som de ser ut nu :P
Så nu ska jag väl packa i hop lite grejer jag ska med mig till henne, ska försöka att bli så lite som möjligt.
Fast jag vill ju ha något att göra så tar nog med mig alla rit grejer, så kanske inte blir så lite ändå (a)
Kommer inte att vara i skolan mellan Mån-Ons eftersom jag ska göra lite grejer, kan ta de sen.
Men aja nu ska jag gå å prata med pappa lite snabbt och sen göra allt annat, skriver er sen!
Puss puss :*

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback