Ska till falun

Nu ska jag förklara tabletterna.
Nu på onsdag ska jag göra en koloskopi och gastroskopi, vet ni vad det är? Inte, nehe då för klarar jag.
De är när man ska kolla i tarmen så gör man de från både ändtarmen och sen munnen/halsen.
Ja vet de låter vidirigt, men jag tar tabletter för att jag ska börja rensa, ja ni vet vad jag menar.
Och i morgon blir det värre, för då ska jag dricka 4 liter laxabon... känns fan illa kommer bo på toa :/
Men men de är värt de, då kanske jag äntligen kan få reda på vad de är som händer i min lilla mage.
Så därför är jag också ledig från skolan för jag kan ju inte springa runt där med 4 liter laxabon i mig.
Men nu vet ni varför om ni nu undrade, och för er som inte behövde information tiller säger jag förlåt.


Puss puss :*



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback