Snabbt!

Berättar lite snabbt vad som hände.
I dag så vet ni ju att jag var till Falun, och ja de gick väl bra dom såg ingen inflamation i tarmen eller levern.
Men vi får se vad proverna säger för sånna tog dom också, men de gick inge bra innan de kan jag lova.
En mat tjurig Debbie som inte fick sköterskorna att fatta vad jag ville och inte vill, de va inte kul.
Jag hade inte velat möta mig när jag va så där i dag, jag va riktigt jävla hemsk faktiskt, synd om mamma.
Men mamma vet att hon inte ska ta åt sig, men jag skrek på henne som fan i dag & jag t.o.m gick där i från.
Dom ville att jag skulle röra på mig mycket men kunde inte p.g.a kramper jag hade, men de fatta inte dom.
Så jag blev sur och rusa ut där i från och pina mig upp och ner för trapper 8 gånger, de gjorde ont!
Sen så va jag ut och gick fram och tillbaka 2ggr men de hjälpte inte och då blev jag mer sur bara haha.
Men de löste sig, sen blev jag sövd, vaknade upp rätt fort och sen fick jag åka hem typ, skönt va de!

De va typ de som hände i dag, och de som står skrivet här över är den snabba förklaringen haha.
Men i alla fall så sitter jag hemma hos pappa nu och kollar på tv, har nyligen pluggat matte lite grann.
Ska plugga lite hälsopedagogik sen också, men inte nu måste vila lite grann känner jag, är helt slut!
Så de är väl de som ska göras, och sen kanske de kommer upp en överaskning till er i dag ;)
Är inte helt hundra men kommer den inte i dag så lovar jag att de kommer i morron, men nu ska jag vila!
Puss puss :*

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback